13 februari 2011

Trötter

...är jag idag..har sovit uruselt inatt. Kunde inte somna när jag vaknat vid 24 låg länge o vände och vred sista gången jag kollade på klockan var vid 02 o klockuslingen ringde 04:30 för jag skulle jobba...dagen har ändå gått bra men lite segt på eftermiddagen. Började med att tända upp inne tidigt för det var -18 grader ute när jag vaknade..brrr...
Har haft lite huvudvärk till o från hela dagen och känner att jag är stel i nacken/axlarna. Det kanske är lite träningsvärk efter all skottning, vedhuggning och skidåka :)
Har fortfarande ont i baken o låren efter träningen i torsdags :O

Ikväll ska jag inte göra många knop bara vara och slappa. Lars är ute och tänder bastun. Fast jag ska nog ta ett kort träningspass av nåt slag innan bastun och maten.
Jag skulle ju lära mig att träna trots att jag jobbat hela dagen...då är det väl bra att börja idag :) eller?
Ja det är väl inget att tveka på så nu ska jag upp å köra ett kort pass pilates :)

So long! Ha en trevlig söndag

Inga kommentarer: