26 februari 2011

Asbybacke i Asby 1 mil från Österbymo

...i Ydre kommun var en mycket trevlig upplevelse. Faktiskt så tyckte vi att backarna var bättre än i Tiveden. Dessutom var det betydligt billigare med liftkorten. Värmestugan var mysig, grillar ute och liftarna var bra.
Meningen var att vi skulle haft Hanna med oxå men hon orkade inte kliva upp i morse för hon hade legat och läst alldeles för länge i natt...så det blev bara Lars, Mirjami och jag som åkte iväg. Tack Susanne för att du skrev om det på facebook ☺
Nu är vi lagom trötta...det är en så skön känsla att ha varit ute hela dagen, bastat och nu haft räkfrossa hemma och ett glas vin... Det är verkligen så man önskar man kunde ta en vecka och åka till fjällen och åka slalom ☺ det är ju lite mer åka där fast iofs är det bra mycket mer köande oxå..

Efter veckans motionerande känner jag mig bra mör i kroppen och i morgon har vi tänkt oss en knapp mils promenad med dogsen. Mirjami ska firas av farmor och Lasse så det är bäst att vi har motionerat innan det blir tårta ☻ eller så får iaf jag avstå tårtan efter kvällens smaskande av räkor med tillbehör ☺

Nu ett glas rött och en stund i soffan sen tror nog jag att jag är helt färdig för bingen ☺

Kram alla vänner och ni andra med ♥

Inga kommentarer: