11 februari 2011

:(

...så känner jag mig idag. Inge kul att vakna och veta att det inte blev städat igår. F*n jag skulle ha gjort det själv i går så hade jag fått min lediga helg...just nu känns det bara så j*a jobbigt. Ingen glädje känner jag ens över snön som kommer så det blir ljust igen :( Huvuvärk fick jag när jag såg att diskenbänken var full av tallrikar sen igår och frukosten...och jag som tömde maskin precis innan jag skulle till jobbet i går för att de inte kunde komma och säga att maskinen var full i ren disk...hur man än försöker att få en ledig helg nån gång så blir det aldrig som jag har tänkt mig...Jag vet inte när jag har kunnat verkligen sätta mig och känna mig nöjd att allt är klart ;( Jag har inte ens orkat gå upp å kolla om barnen har städat sina rum igår kväll...då får jag väl totalt hjärnsläpp om det inte är klart där heller. DÅ GÅR JAG UT I STREJK!
Jag som hade tänkt att tjejerna och jag skulle ha åkt och köpt mat i kväll eller kanske ätit ute när killarna ska iväg men - nä- jag tänker sitta hemma och tjura tills det blir städat...egentligen skulle killarna ha fått stanna hemma från Svenska Rallyt tills det är klart...
F*n jag som verkligen såg framemot att det skulle vara klart idag...;(

Inte ser jag det som positivt idag heller med att ha träningsvärk efter gårdagens träningspass...har bara väldigt ont överallt...

Nä det här blev bara en gnällblogg men det får det vara ibland. Jag kan inte alltid vara glad och trevlig...nu ska jag ta mig en kopp kaffe och tjura.

Vi får se om jag orkar rycka upp mig under dagen...

Inga kommentarer: