09 januari 2011

Solig dag

Idag är det en kanon fin dag ute. Tyvärr är det rena isgatan på vägen så jag vågar inte ge mig ut på nån promenad med hundarna...skulle nog gå bättre att ta skridskorna...
De senaste dagarna har jag varit hemma med maginfluensa :( Jag blev smittad på jobbet i onsdags. Torsdagen var en ledig dag å så skulle jag jobba hela helgen men på natten till fredag började jag må illa..urk...på morgonon var det ett faktum. Bara att ringa och sjukanmäla sig...
Lars och barnen åkte till Kobacken på torsdagen för att åka slalom i Storstenshöjden. De skulle komma hem på fredagen för att hämta mig från jobbet men nu fick de en x-tra dag i backen när jag låg hemma och sov :)
Betty blev lite rastlös när inget hände alls på hela dagen så på lördagen när jag var lite piggare körde jag ett kort pass med klicker. Lite bakdelskontroll, stå, sitt, tassen, leka med leksak, nosetouch. Sen var hon nöjd en stund men Wilda hilda blev fruktansvärt avundsjuk men då var min ork helt slut så det blev ingen träning för henne.
Idag har jag rensat och sopat av lite i stora entrén. Det blir så mycket löv och sand där.
Sen jhar jag oxå börjat på en ny hemsida på webs.com som förhoppningsvis kommer vara lite snabbare att uppdatera än den jag har. Vi får se om det är nåt som kommer att funka.
Nähä om en skulle ta och sätta sig på altanen en stund med en kopp kaffe och njuta av vädret. Fast bäst att ta på sig lite för det är bara nån enstaka plusgrad trots att den är inglasad.

Ha de gott å många kramizar

Inga kommentarer: