19 januari 2011

Ett nytt försök

Jag skrev ett långt blogginlägg när jag satt på bussen hem i förmiddags men det bara försvann till större delen, endast bilderna var kvar och de hamnade på sniskan och ett kort inlägg under ena fotot kvar??? När jag förhandsgranskade var allt med...
Ja ja det får bli en annan gång...nu ska jag krypa ner i min egen säng..sköönt..och i morgon blir det en allmän hundbadardag även för dom som inte ska med till Strömsholm på söndag. Vi tar med Boston, Mona och Vilja samt Betty som ska med som sällskap :) eftersom jag glömde anmäla henne ;( det blir Mjölby och Örebro för henne. Sen ska nog vi ha ett uppehåll med utställningar till club show och Norrköping tror jag. Vi måste försöka få till lite jaktträningar och träna klicker och bara vara. Det blir ju lite jobbigt när man jobbar 2 av 5 helger och försöka få till nåt vettigt och så har jag upptäckt att jag dubbelbokat mig :( nä det får bli en paus och försöka få till vardagen och en storstädning av hela huset och tomten...

Nu god natt alla vänner

Inga kommentarer: