26 januari 2011

Kallt igen :)

om det igår var runt nollan så är det -15 idag...om det ändå kunde vara lite stabilt antingen eller...
Fast jag föredrar -15 än det väder som var i går med blåsten...tack snälla Karoline att jag fick åka med en liten bit igår...det var bra kallt i blåsten... fast jag skulle nog ha gått, för det blev himla kallt att vänta så länge på bussen :O
I morgon har jag en ledig dag och tänkte hinna med att träna lite med Betty och gå en promenix med alla. Hoppas det blir en solig dag :)Skulle behöva städa...igen...eller så lämnar jag det med varmhand till dom som är hemma på fredagkväll och i helgen :)Jag själv ska ju jobba hela helgen, fredagkväll, lördagkväll och hela söndagen.
Åh vad jag skulle vilja komma tillbaka till länsstyrelsen...bara jobba raka veckor ev nån helg när det drar i hop sig på hösten. Få vara ute massor i naturen, träffa trevliga lantbrukare och se massor med underbara platser. Visserligen är dagarna mycket längre men det är så skönt med de varierande arbetsuppgifterna.
Nu när det börjar närma sig våren känns det ännu mer <3 Saknar Er!
Fast än så länge är det vinter och ingen bar mark i sikte riktigt än å det är svårt att utföra några kontroller eller åp besök nu :O men snart så.

Nu har äntligen helgen den 19-20/2 löst sig.
Vi i Springer Östgöta kommer ha vårt årsmöte på lördagen kl 14:00 i Skänninge Ik klubbstuga och jag kan vara med en stund iaf och söndagens utställning i Örebro kan jag åka på tack vare snälla arbetskamrater som kunde byta arbetsdag.

Nä nu måste jag ägna mig åt matlagningen en stund ;)
Hörs en annan dag!
Kram var rädda om varandra ♥

Inga kommentarer: