11 januari 2011

Nu är allt packat...

...inför morgondagens avfärd. Tror jag iaf. Jag ska resa med ganska lätt packning endast en vandringsryggsäck. Jag ska ju bara vara borta en vecka. Fast kollar man väderprognosen i Lieksa så lörd-sönd ska det vara -24- -28 grader brrr just när man börjar vänja sig vid att vara utan långfillingar igen och börjar nästa få lite vårkänslor... så vinterkängorna får vara med och ett par strumpbyxor och mössa å vantar :)
Trots att det är en sorglig sammankomst så ska det bli kul att träffa lite släkt som jag inte sett på flera år...bla lillebror som jag inte träffat sen min farmor begravdes för 3-4 år sen.

Nä nu ska jag ladda telefon med en ljudbok till så jag har nåt att lyssna på på bussen tof Stockholm och ifall jag ska köra på finska sidan å de andra vill vila lite :)Vilket jag inte vet om pappa kan göra om nån annan kör ;)

So long! Kanske kan tänkas bli en telefon uppladdning från Finland vem vet :)

Inga kommentarer: