13 februari 2009

Natt jobbet...

Nattjobbet som jag sökte har jag fått! Jätte skönt... kommer vara hemma när barnen kommer hem, hundarna behöver inte vara ensamma alls, allt bara ordnar sig, så skönt.
Idag har jag suttit flera timmar framför burken. Skrivit protokoll, manus mm för springer klubben som ska in senast på söndag. Det sista ska jag skriva på lördag kväll när jag kommer hem från jobbet vid 21.30 och vet förhoppningsvis hur jag kommer jobba framöver :)

Idag har jag oxå varit på Lindbladskolan och tittat på årskurs 3 egna Let's Dance final där vår Hanna var en av finalisterna. De fick högst poäng av juryn men publiken röstade på deras motståndare :( lite besvikna var de nog men de var SÅÅÅ DUKTIGA på att dansa. Innan det var dags för finalen åt jag med Hanna på skolan sen gick jag en kort promenad till Mona med Alisma så syskonen fick rusa av sig en stund. Alisma är så fjompig just nu med ljud, människor allt så jag försöker så ofta som möjligt ha henne med på olika saker. Mona börjar visst oxå vara lite spökrädd igen med gruff på både det ena och det andra.

Just nu har även solen tittat fram bakom molnen, det är -5 grader och gnistrande vitt! Helt underbart. Man blir så glad när vädret är fint!

Ha de, på återseende

Inga kommentarer: