21 februari 2009

Mulet

Idag håller sig solen borta. Verkar som om det ska komma mer snö :O kollade vädret igår och då sa de att det kunde bli 1dm snö till och sen börja regna ;( Halva jag önskar att det kunde vara snö ettag till men andra halvan av mig vill ha barmark så spårandet kan komma i gång :) men det blir så dant inne när det regnar och blaskar. Fast jag tror att vi skulle behöva en heldel regn i vår för det har varit väldigt torrt länge, sen förra våren faktiskt. Risken är stor att vattnet tar slut igen om det inte kommer regn och fyller på grundvattnet.
Idag kommer farmor hit för att gratta Mirjami . Idag bakar Lars och Mirjami bullar och vi fick våfflor till frukost :D GOTT!


Igår firade vi Mirjami här hemma som fyllde 11 år! I morgon ska hon ha kalas på Lundbybadet med tre av hennes kompisar då ska jag passa på att simma en timme eller nåt. Vill inte riktigt ge mig ut och springa för jag har haft ont i kroppen och halsen ett par dagar, fast igentligen kanske jag inte skulle simma heller men det känns som om det inte är lika ansträngande.

Nej nu ska jag ut och rensa lite leksaker och hundbajs från trädgården om det nu ska snöa ännu mer.

So long!

Inga kommentarer: