26 februari 2009

Massage

Idag har jag fått en massage tid igen.. det har varit lite kärvt med att få tiderna att gå ihopsig men nu är det äntligen dax igen. Dessutom har jag beställt en SPIKMATTA det ska ju vara så bra för cirkulationen... hoppas jag överlever...;) Igår var jag ute och sprang men det blev bara ett varv på IP fick så ont i halsen och det brände i luftrören så jag valde att inte fortsätta :( antagligen är jag inte riktigt bra än, har ju varit lite halvkrasslig en vecka eller nåt. Får göra ett nytt försök här hemma i morgonkväll.
Idag har jag haft sovmorgon. Var bara uppe och åt frukost och hängde upp en maskin tvätt och körde igång ytterligare en. När barnen åkt till skolan la jag mig igen och lyckades faktiskt somna om igen och sov till 12.20!!! Det är ju bra eftersom jag går på nattjobbet idag.
Jag håller med dig Maria som du skrev i gästboken om slasket. Vad det går fort nu när det smälter undan. Vi har iof fortfarande snö på tomten så hundarna blir bara blöta inte så skitiga men jag bävar, för om några dagar kommer hela kullen vara snöfri och då :O kommer det bli lerigt inne. De älskar ju att rejsa på den eller bara sitta och sola.

Nej nu ska jag börja förberadamig för massagen :D

Ha de gott

Inga kommentarer: