04 december 2010

Krasslig

ja då var det ett faktum...ont i halsen, början till ryggskott och feber...det har varit på G en längre tid men jag har lyckats att hålla det i schack men nu har det brutit ut. Hoppas bara att ryggskottet inte blir mer än det är nu för det gör sååå ont om det utvecklas helt.
Jag har varit på Slomarp i dagarna två och det känns inte som om man varit borta så länge som 7 månader :) på sätt och vis är det skönt för då är det inte så himla mycket nytt som ska läras in utan allt får gå sin gilla gång.

Idag skulle det ha varit hundtränarutbildning igen...nu är det tredje gången på raken tror jag som jag missar kursen pga förskylning eller annat som kommer emellan. Jag får träna lite mer hemma istället...nu har jag ju bättre med tid så nu får vi lägga in en lite högre växel än ingen alls ettag för att få lite ordning på lillskruttan och Zelda som var på rymmen... får börja med att göra nytt levergodis idag när jag nu är hemma och så ska faktiskt jag sätta igång att baka lussebullar :O mmm det kommer lukta så gott sen :)

Fast jag ska faktiskt försöka ta det lite lugnt oxå fram tills det ska vara en trimkurs ikväll...den kommer jag försöka hålla trots allt för den har vi oxå fått flytta på pga snö och lite andra saker :)så nu ska det bli av.

Ha de gott och alla ni som är i Värmland på Hammarö utställningen Ett STORT lycka till!

Kram Pia

Inga kommentarer: