07 december 2010

Då var det snart dax...

...att fara till jobbet. Idag blir det jobb 15-21 och det är ganska skönt med kvällar för då hinner man ganska mycket hemma på förmiddagen. Om man nu inte sover till 9,30 som jag gjorde idag :) Tur att det inte händer så ofta...bäst är att kliva upp när ungarna ska till skolan för då behöver man inte bli irriterad över att de bråkar om att komma ut till taxin i tid ;O. Den äldsta är duktig på att vara klar i tid men han kliver oxå upp runt 6 för att inte behöva stressa de andra två kan komma ner klivandes 06:50 och taxin kommer 07:10... då finns det inte mycket tid till att packa, äta frukost och sminka sig...visserligen är det inte ok att sminka sig men jag har insett att det nog sminkas varje morgon...grrr...de kan gott vänta ettag till.

Idag har jag hunnit med att skotta halva det som ska skottas får väl ta resten i morgon då jag är ledig :)Diskberget är fixat samt tvättberget har minskat :)
I morgon ska jag försöka få till det där skidspåret som jag hade tänkt göra idag men jag fick inte ordning på hur Lars bindningar funkade på skidorna :S så jag måste ha instruktion i kväll när jag kommer hem.

I morgon ska jag även leverera lite julgrupper om de tre personerna är hemma och det får vi hoppas på :)

Nä nu ska jag förbereda mig för en kväll på jobbet...

Ha de gott

Inga kommentarer: