05 december 2010

-0,5 grader...

...är det bara idag. Det får allt bli lite kallare igen så inte snön töar bort. Vill ju ha ännu mer snö. Jag hade hoppats att det skulle bli lita av snön som vräkte ner i går men si det blev inte mycket av det. Igår blev en intensiv dag i trimstugan, alla våra + trimkurs det är så skönt när de är nytrimmade och fina.
Idag är jag trött, ska inte göra mer än nödvändigt. Kanske kan spänna på mig skidorna och försöka få till ett spår men det får inte bli alltför jobbigt då jag fortfarande har ont i halsen.
Kanske bara försöka hålla mig lugn idag...tvätta och städa, ligga i soffan och läsa i min bok...jag har nog 8 böcker som jag inte hunnit med att läsa....
Sen ska jag ta ett kort pass med klicker med Betty men först ska levern delas och packeteras.

So long ha en skön 2:a advent

Inga kommentarer: