03 november 2010

Nu får allt jag skärpa mig med uppdateringar ;(

Jag förstår inte vart tiden tar vägen...den där facebook stjäl mycket tid som skulle kunna användas till att uppdatera på hemsidan men när man mycket snabbare kan få ut all information där så glöms den här sidan lätt bort...bara en massa ursäkter...
Jag har oxå under en längre tid, egentlige sen semestern jobbat ganska mycket så jag har inte haft ork att tänka när jag kommit hem. Det kan ha blivit isnitt 5 timmar övertid varje vecka trots att jag ibland har försökt att sluta skapligt för att hinna med tex städning eller trimning här hemma. Det är ju mycket sällan som jag tar ledigt eller slutar tidigt bara för att vara....vilket jag skulle behöva lära mig att göra :) Tar min första lektion kommande två dagar ;) Ska följa med resten av familjen för att fiska och bara lata mig. Kanske kunna sitta i skymningen eller soluppgången på en välbekant klippa vid Vänerns strand och njuta av väder och vind :)Hoppas det är lugnt med sommarstugeägare så man kan promenera ifred.
Här hemma hinner jag knappt med att träna hundarna än mindre ägna mig åt mig själv. Så i dagarna tre blir det till att försöka koppla av och leva i nuet kanske försöka börja med lite mindfulness till vågornas skvalp :)

Nä nu ska här bastas och njutas av värmen och ett glas rött!

So long

ps alla valpköpare skicka gärna lite nya bilder på era älsklingar och resultat om ni har tävlat eller ställt ut eller skriv några rader om vad ni har för er.

kramisar

Inga kommentarer: