26 november 2010

Fredag...

...var det igen. Jag tycker att hela sommaren och hösten har det bara varit måndagar och fredagar i veckan. Tiden har bara flugit sin kos men det är väl så när man har roligt?
Idag slutade det härliga proffice gänget på jobbet saknade kommer faktiskt att bli stor :( kommer nog att spara telefonnummer för framtida bruk :)Gott fika fick vi, lussebulle, pepparkaka och glögg. På tisdag är det vår tur att bjuda på fika för då ska vi sluta.
Jag ska försöka ta lite sovmorgon på måndag! Det är knappt jag kan tänka mig det själv faktiskt...har ju varit på jobbet mellan 05.45 och 06.30 varje morgon sen början på juli...det kanske är det som börjar ta ut sin rätt nu när jag börjar känna mig ganska trötter?? eller kan det vara vinterns intågande? nä inte det sista men kanske sorgen över att sluta igen...vill verkligen vara en som övervintrar...det kanske kommer, vem vet.
Just nu sitter jag här mätt och belåten med ett glas vin och känner att vi har verkligen gjort ett häst jobb i år med kontrollerna. Helt otroligt att det har gått i lås, för det tror jag det har till slut. Visst vi är nog ganska slitna många av oss men många lantbrukare får sina pengar.
På tisdagkväll blir det sista kvällen med gänget med laserdome och mat, trevligt. På torsdag börjar jag på slomarp igen, första tiden i poolen sen får vi se.



En härlig bild på Simpsons



och den sista i familjen :)

årets tema var usa på peronalfesten som var mycket bra arrangerad av festkommitén!

Ha de nu ska jag njuta av helgen och packa lite inför morgondagens Stockholmbesök med mina tjejer Hanna och Mirjami

Puss & kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dej mamma <3 ska bli jätte roligt i morn (L)