21 november 2010

Intensiv helg

Ja den här helgen har minst sagt varit intensiv på en front....fest fronten :O Jag som väldigt sällan går ut på fester och liknande har varit ute både fredag och lördag...Fredagen var det personalfest och i går var det pubafton i Vallerstad bygdegård. Kvällen började lite segt med lite folk men rätt var det var så ramlade det in massor med folk :)Det blev snabbt fullt i puben och trångt vid baren. Det var karaoke på schemat den här gången. Jag hade med mig mina tjejer så de sjöng mest hela tiden :) och även jag var med å skrålade tillsammans med dom.
Tidigare gånger när vi varit med har det varit betydligt lugnare men igår var det ganska livat...så tjejerna valde efter ett tag att gå till grannen, det gjorde de rätt i.
A och jag hade iaf kul, dansade och snattrade. Hoppas det blir fler tillfällen vi kan gå dit tillsammans.
Mitt hjärta var hemma och kurerade sig från huvudvärk men han får hänga på nästa gång igen :) Kul att det händer lite i bygden.
Jag skulle ha varit i Linköping idag på springerpromenad men tillslut var det bara två anmälningar så det blev inställt :( Vi tar nya tag framöver med en stadspromenad. Kanske en adventspromenad?

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och sen är det dax att tända bastun. Skönt!

Ha de gott i ruskvädret

Inga kommentarer: