14 november 2010

Sitter på tåget på väg hem från helgens

Sitter på tåget på väg hem från helgens styrelsemöte i Stockholm. Helt otroligt hur trött man kan bli av att sitta och diskutera och fatta beslut en hel helg och dessutom försöka printa mer allt på papper. Men vi har jätte trevligt på våra möten. Vilket gäng det är att jobba med :) idag har Lars, Mirjami och Hanna varit på valputställningen i Mjölby och visat Betty på första utställningen. Hon kom 3a med hp i klassen 4-6 mån likaså Vilja kom 3a i sin klass. Ska bli spännande att komma hem och läsa kritiken och höra Mirjamis berättelse om dagen. Just nu vill jag bara komma hem och sen sova. Jag sov lite dåligt på hotellet i natt det var lite för varmt på rummet:(. Om 14 dagar ska jag och mina tjejer till Globen för att titta på hästar :) spännande. Vi kommer åka tåg och tunnelbana men på hemvägen kunde vi lifta med Kicki helt perfekt då det inga tåg går hem så dax på kvällen. Det ska bli jätte kul för jag har aldrig varit på det. Nä nu måste jag avsluta är snart hemma i Linköping och ska kliva av tåget.

Inga kommentarer: