25 november 2010

Endast tre arbetsdagar kvar

...ja det är bara tre arbetsdagar kvar på länsstyrelsen. Känns inge vidare att återigen avsluta anställningen där. De här månaderna har gått väldigt fort, det är ju väldigt intensivt under kontrollsäsongen och i år har det varit mycket mer att kontrollera än vanligt. Vi verkar ro allt i hamn trots att det såg ganska mörkt ut länge men lite finns det allt kvar att göra. Så det är bäst att inte ropa hej än :) Fyra av oss slutar redan i morgon och det känns jätte trist ;( kommer sakna M som jag tampats med tidiga mornar på jobbet :) och H som jag jobbat en hel del tillsammans med samt K och J som jag inte hunnit jobba så mycket med. Sen är vi några till som är kvar tills på tisdag. Det kommer vara ett plockande och packande och sista handen på vissa kontroller men oxå en avslutningsmiddag och laserdome på schemat :) Det ska bli kul! Jag har inte provat det tidigare så det blir en ny upplevelse :)

Sen blir det Slomarp igen tills det förhoppningsvis dyker upp nåt på lst igen...fast man hoppas ju på en fast tjänst förstås..

Nä nu ska jag fortsätta med städandet var bara tvungen att skriva av mig lite när det blev lite tungt.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: