19 november 2010

Lite uppdatering




Idag har jag varit ledig och inte gjort något vettigt än så länge. Han ju inte bli färdigstädad som jag hade planerat igår så idag har jag haft känslan hela tiden att jag borde göra det och jag borde göra det...att det ska vara så förbaskade svårt att bara vara och inget göra.
Dessutom vaknade jag med världens huvudvärk som inte vill ge sig så det lär bli skoj på partyt ikväll...fast kanske alkoholen kan vidga lite kärl och slappna av lite muskler...
Jag har varit på en kort promenad i blåsten med lilla Betty som växer så det knakar :) vi gick på stubben och en bit in i skogen och det var lite läskigt utan de andra hundarna. Hon hölls sig så nära så nära så hon fick sig några smällar på hakan av mina hälar.

Helgen som var debuterade Betty i utställningsringen. Hon kom trea med hp med bra kritik. Det var Mirjami som visade henne för jag var ju i Stockholm på styrelsemöte.
Även Vilja var med och slutade som trea med hp och bra kritik. Nästa utställning som vi ska på är Stockholms hundmässa 18/12 och då är det Boston och Vilja som ska med. Ska bli kul! Hoppas vi får en trevlig dag.
Just nu ska jag försöka att inte boka in nåt på helgerna för att kunna ha det lite lugnt och skönt oxå...om jag kan vill säga...
Nästa helg är lördagen bokad till Globen och Stockholm International Horse Show. Då ska jag, Hanna och Mirjami titta och njuta av hästar och en shopping tur i storstaden :O Jag har aldrig varit på det evenemanget förut så det ska bli jätte kul.
Nu ska jag vila en stund sen åka till Motala och handla lite och sen är det dags att fixa sig för årets personalfest!
Oj nu vart det ett rörigt inlägg med mycket olika teman men just nu känns oxå livet lite rörigt med mycket som ska hållas ihop, avslutas och påbörjas.... jag ska ju börja på Slomarp igen den 1 december...

So long!

Inga kommentarer: