28 april 2009

Snart dax för jobbet igen

Igår när jag åkte till veterinären med tre hundar så upptäckte vi att det var ju bara en som skulle vaccineras :) I höstas när jag vaccinerade så kucklade vi mycket för att få i hop vaccinationerna så jag inte ska behöva hålla i ordning på flera tider varje år. Jag missade att vi påbörjat en ny sida i passen och veterinär kliniken missade att ta bort påminnelsen för april :O det var i oktober jag ska in med Zelda och Wilda och Boston. Då ska även några av hundarna ha rabiessprutan. Hu vad det kommer kosta :O Nu var det bara Alisma som skulle ha sin ett års vaccination.
Snart är det dax att höftledsröntga Alisma och Mona samt ta blodprovet på Alisma...

På lördag är det Springer Östgötas årliga open show med Robert Jackson från Mompessons kennel i England som domare. Spännande. Alisma, Mona och Boston ska visas. Vi får se om jag kan visa eller om ev Mirjami kan visa Alisma eller Mona tillsammans med Lars.

Nej nu ska jag förbereda mig för en natt till på jobbet sen är jag ledig till lördag kväll då jag går på efter en heldag på utställning :O har tagit natt mellan fredag och lördag ledigt ;D

So long
kramizar

Inga kommentarer: