07 april 2009

Lång väntan...

Nu har vi väntat i 64 dygn efter parningen och jag börjar (kanske) misströsta. Wildas magomfång börjar minska utan att det kommer några valpar....hon kanske är tom. Tråkigt om det skulle vara så. Hon är visserligen flåsigare när hon busar, sover, säger ifrån till Alisma och beter sig väldigt dräktigt....men hon kanske luras....

Men vilket underbart väder vi har och vänta i solen skiner och det är varmt. Bikinin har kommit fram :) vår inglasade altan är helt perfekt på våren när vinden fortfarande är kall. Där kan man ligga i solgasset och bara mysa utan att frysa.

Tyvärr kan jag fortfarande inte gå några promenader varken själv eller med hundar pga min höft. På torsdag ska jag till läkaren för att kolla upp. Förhoppningsvis kan de tala om direkt vad det är för fel och hur jag ska bli bra. Nu har det gått 4 veckor sen första symptomen och det blir bara värre trots att jag äter fulldos ipren och panodil.

Njut av det härliga vädret :D

Inga kommentarer: