03 december 2012

Livet kommer i kapp...

…som Lars brukar säga. Ja det kan man väl kanske säga att det gör med dunder och brak. Har haft huvudvärk nu i dagarna tre som inte vill ge sig. Känner inte att det skulle vara någon konstig huvudvärk utan den vanliga spänningshuvudvärken men i lite kraftigare tappning än vanligt. Det är väl iofs inte så konstigt med den anspänning som varit en längre tid och att jag har jobbat ganska långa veckor för att samla på mig flex inför kommande valpning om det blir någon, det vet man ju inte än Men vi håller tummar å tår att det ska bli några stycken svarta små lakritstroll i månadsskiftet januari/februari

Även idag har det varit en låång dag för jag var klantig nog att glömma träningsväskan hemma så jag passade då på att jobba lite längre för att jag ska få några extra timmar för jag börjar sent på torsdag då jag ska på massage hos Malin igen. Verkligen välbehövligt! Det är stelt överallt…den massagen som jag skulle på på jobbet blev inställt så det är en månad sen jag var på behandling sist. Ska nog ta och utnyttja min födelsedagspresent från kollegorna snart för lite spa eller massage innan jul.

Imorgon kommer tjejerna till mig i Linköping för att vi ska gå å shoppa lite julklappar och varma handskar till dom tills de ska till fjällen. Funderar på om jag ska ta bilen i morgonbitti eller om vi ska åka buss och tåg i morgon. Är inte helt sugen på att köra bil om det kommer bli 2dm nysnö som yr varnar för. Vi får se får väl ta och diskutera det mer just nu är det dryga -10 grader ute och strålande vackert och knarrigt när man går.

So long and bee careful out there ♥



Inga kommentarer: