11 september 2012

Sjuk

jösses amalia så sjuk jag har blivit...jag vet inte när jag har mått så här dåligt. Det snurrar i huvudet, kroppen värker, hostan river i bröstet och febern härjar min kropp :(
Igår trodde jag i min enfald att jag skulle pigga på mig på jobbet...så var givetvis inte fallet. Kände mig bara risigare och risigare så jag tog en lite tidigare buss hem och skippade träningen och tur var väl det för jag slocknade i soffan och vaknade när jag skulle åka och ta in en kompis häst. Ca en timme innan hade jag tagit en ipren i förebyggande syfte och den fyllde sin funktion...jösses vad jag svettades. Visserligen var det varmt men inte så varmt.
Idag har jag sovit i 2 timmars pass huttrande i soffan i min onepiece och filt. När jag har vaknat har jag släppt ut hundarna för en kort kiss sen har jag druckit lite efter det har jag varit så slut så det har blivit soffan under filten igen.
Ska försöka läsa igenom lite viktig jobbmail sen ska jag sova igen för nu börjar frossan smyga sig på direkt...

So long nu ska jag sova igen

Inga kommentarer: