08 september 2012

Kom på en sak

Hoppas att alla som varit i Klubbarp idag har haft en härlig dag!
Jag kom aldrig iväg :( Städade på morgonen sen for jag till Sharpman men fick tyvärr inte med mig priserna som var tänkt för hon som lovade mig priser i juli hade inte skrivit någon lapp i kassan så de andra vågade inte lämna ut något. Så nu måste jag ringa igen på måndag och se om de kan fixa i ordning något så jag bara kan hämta det där...det börjar ju bli ont om tid. Springer Cup är ju på söndag nästa vecka :)
I morgon ska Mirjami och jag och hälsa på Zandies ägare och uppfödare och även kika på alla kycklingar de har i kycklingstallet...det är några stycken...om jag inte minns fel så ca 35000. När vi är där ska vi även titta på hennes fölungar och andra hästar och tvätta täckena...för snart är det säsong för det när man klipper pållen.

Hej svejs igen

Inga kommentarer: