13 september 2012

Än finns det hopp

..om ett tillfrisknande. Känns bara lite jobbigt att det är så mycket som skulle blivit gjort och förberett på jobbet den här veckan men, men... inget man kan göra åt. Idag känns det bättre än i går redan från start men igår  hade jag nog mer feber än jag trodde till och från för när jag tog en ipren så började jag svettas floder..
Idag är det näsan som är täppt eller rinner, hostar gör jag fortfarande och nyser! Jösses! Idag känns det till och med som om skulle kunna tillbringa en liten stund ute på altanen när det nu är fint väder och ta en kopp kaffe. Har inte druckit kaffe den här veckan det har inte smakat alls gott :( har druckit vatten och te, i mängder.

Idag har MSE annonserat att det ska vara strömlöst här hos oss mellan 9-11 så jag tänkte passa på att kika runt lite på nätet innan det, visserligen håller väl dator batteriet en liten stund men inte alls så länge som jag skulle vilja och routern går ju på ström den oxå. Så snart går jag väl ut och njuter av hösten och en kopp kaffe på altanen.

Prosit för en stund

Inga kommentarer: