14 mars 2011

Städa,städa

...har jag gjort hela dagen. Vaknade vid strax efter halv nio och klev upp och tog en kopp kaffe sen tränade jag drygt en timme. Och eftersom vi ska åka bort på lite semester jag och ♥ så måste jag ju städa lite innan mamma kommer för att vara hund och barnvakt så idag har jag storstädat hela huset :)damma, dammsugit och torkat golv överallt..Jag har även tvättat en massa och eldat i braskaminen :)
Nu i kväll var Angelica här med sin Meja för lite frisering så vi tillbringade en bra stund i trimstugan...oj, oj vad håriga vi blev men det minskade på Meja ;)

Det ska bli så skönt att komma iväg ett par dagar på en minisemester. Jag hade ju inte en ordentlig semester förra sommaren utan nöjde mig med en vecka men nu börjar det kännas att det blev en kort semester i fjol...längtar efter årets semester även om inte den heller blir så lång i år så blir den iaf längre då vi ska till Finland och fira mormor som fyller hela 80 år i år :)

Nä nu är det dags att duscha av sig alla håren och sen krypa ner i sängen med en ljudbok... eller om jag skulle ta och börja läsa i nån av alla böcker jag inte hunnit med att läsa...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: