01 mars 2011

Kort rapport :)

...mycket motion blir det just nu men inte ger det riktigt den effekten jag vill :( hoppas att det snart börjar hända saker. Kan det vara stressen som är boven i dramat..visserligen drar jag ner på en massa just nu så att jag ska hinna få lite andrum mellan måstena :) ...se jag lär mig... men det sitter långt inne att ge upp vissa saker som man åtagit sig...Jag skulle behöva boka minst en timme i veckan åt att bara vara dvs slappa på sängen utan dåligt samvete och utan att känna att jag borde göra något vettigt.
Jag har iaf tagit tag i motionerandet ;)det brukar även ge utslag på välbefinnandet :)
Idag har jag tränat mage/rygg/ben samt varit i skogen med Betty och tränat henne. Kommer bli ytterligare en promenad till bussen så jag hoppas att jag kommer upp i över 10000 motionssteg+jobbsteg idag :)
I morgon ska jag försöka hinna med ungefär samma träning innan jobbet men då börja jag tidigare...

Idag har Mirjami och Hanna krakarna varit hemma från skolan med maginfluensa...de har kräkts i kapp i natt men oj vad de är duktiga och sköter det alldeles själva. Nu börjar det knorras lite uppe om att de börjar bli hungriga så jag tror att värsta krisen är över. Hoppas bara att vi andra klarar oss utan att bli sjuka. Vore höjden att bli sjuk en gång till i maginfluensa i år och tidigare ha klarat sig i 14-15 år :O men det är ju inte riktigt nåt man får välja själv förstås Hahaa.

Nä nu ska jag ta en 20 min och lägga mig på sofflocket och göra ingenting innan jag ska gå till bussen.

Kram var rädda om varann och er själva

1 kommentar:

Unknown sa...

Åkte själv på skiten i söndags, tog en vilodag igår.