28 mars 2011

Då var nästan all snön borta igen som ko

Då var nästan all snön borta igen som kom i går. Skönt att det inte blev långvarigare. Igår kom fam Lundqvist med Akleja för lite trimkollo. Hon har inte tyckt att det är speciellt kul eller skönt att bli trimmad men nu ska vi försöka få lite ordning på det:) så idag tog jag ut henne för första gången i trimstugan på jag tror två år. Det är nog så länge sen jag såg henne senast. Det gick över förväntan. Hon skötte sig kanon bra. Försökte vid ett sås tillfällen kasta sig bakåt men accepterade snabbt att hon inte kunde komma av det hållet och att jag bara fortsatte att klippa :) Hon blev så fin så. Natten var lite orolig med lite pip och skäll på förnatten men sen sov hon gott. Jag tror att våra hundartycker det är kul med lite besök. Betty busar massor med Akleja. Nä nu kommer snart bussen så bäst att ta fram busskortet. So long.

Inga kommentarer: