03 mars 2011

Förstår inte att orken huxflux bara tryter

Idag har jag varit ute med dogsen i ca 1½ timme i skogen. Boston fick några sök med apportering och Betty fick prova på ett par markeringar också. Duktiga hundar! Det är ju ganska ojämt och snöigt i skogen men det går ändå att gå en vettig runda. Skönt!
När vi kom hem blev det lite egenlagad köttsoppa till lunch och efter det till att damma på undervåningen och dammsuga och torka golv joo nån tvättmaskin har snurrat lite också.... Sen har jag suttit här...orkar inget mer...rippar över en ljudbok för att lägga över i telefonen. Sen ska nog jag försöka ta en halvtimmes mage/ryggpass, dusch och vila inför kvällens styrelsemöte. I helgen blir det jobb för hela slanten... :( skulle vara mycket skönt med en hel helg för bara ingenting! Nu ser jag verkligen framemot min och ♥ kryssning♥♥ ska bli sååå skönt att komma iväg bara vi två ♫♪ ☼♦...god mat, gott vin och en heldag i Helsingfors. Hoppas att nån kanske vill komma till stan och säga hej

Nä nu orkar jag inte skriva mer idag :) få bli mer en annan dag...

Kramiz ♥

Inga kommentarer: