10 februari 2013

Ont i ryggen

Ja jag vet inte vad som hänt men jag har så in i helskotta ont i ryggen idag så hälften vore nog. Det onda sitter på höger sida och känns när jag andas eller ändrar ställning. Har väl sovit konstigt eller sträckt mig utan att jag märkt det. Vaknade i natt av att jag hade lite kramp just där i ryggen men kände inget mer sen.  :( Vill inte ha ont!! Valparna har varit vakna ofta i natt så jag har sovit lite dåligt.
Idag är det Springer Östgötas årsmöte 14:00 som jag ska på men för övrigt tänker jag inte göra mer än nödvndigt och hoppas att det går över tills i morgon då det är dags att jobba igen. Vet inte om det går att sitta/stå vid ett skrivbord när det gör så här ont men det får vi se i morgon...
Egentligen är det dumt att åka iväg men om inte jag åker kommer inte heller Ulla iväg på mötet då hon ska åka med mig :( ja ja det blir som det blir men jag blir nog inte mer långvarig än vad som är absolut nödvändigt idag.
Ute fortsätter det att snöa lätt och det är runt -4 grader helt ok, så länge det inte blåser massor för då driver det igen överallt och det är lite otäckt när man kör bil i mörkret när det rätt var det är, är en stor snödriva över hela eller halva vägbanan.
I går skulle ju Texas ha varit med på utställning i Mjölby men han kraken har nog sträckt sig eller trampat snett eller nåt för han är jätte halt lilla Gullstruten. Inte lätt att hålla honom lugn :(
Nä nu är det dags att ta sig nåt att äta och börja förbereda sig för Taxi Lilla Blidkulla tjänst när några av barnen ska skjutsas innan vi åker på årsmötet.

Kram var rädda om varandra ♥

Inga kommentarer: