13 januari 2009

Vårväder

Vilket väder det är ca 5+ grader och alldeles jätte blött och lerigt ute. Var ute på jogging tur med hundarna på morgonen och de blev så hemskt leriga *suck* det tar lite tid att bada alla fyra när det är några kg sand, lera, grankvistar mm. i pälsen. Tänk om frysgraderna kunde komma tillbaka igen... eller ännu bättre lite snö oxå. Det ska vara vinter ettag till, i mars kan det bli vår... Nu ska jag luncha lite sen ska nog jag titta på nån film. Imorgon börjar jag jobba i poolen på slomarp på 75% så då blir det jobb på schema samt helg jobb igen. Det är väl nackdelen med jobb inom vården att det blir helgarbete. Nej jag ska inte klaga, jag är jätte glad att ha ett jobb att gå till och som jag trivs med. Nu får vi bara försöka pussla ihop helgerna då det är utställningar inplanerade och byta med någon, vilket jag behöver göra redan den 25/1 då vi ska till Strömsholm med alla hundarna. Ska njuta av lugnet hemma tills barnen kommer hem :)

Kram i mildvädret

Inga kommentarer: