21 januari 2009

Valpar

Igår blev vår "Boston" Hornötorpets Tortellacci pappa till sjulingar hos Birgitta och Sören på kennel Hornötorpet www.hornotorpet.se mamma är deras vackra championtik "Ella" Trollängens Snow Drop. Grattis Birgitta. Ska bli spännande att se de små liven så småning om.

Just nu är jag ganska trött, kroppen kämpar nog en inre strid mot alla bacilusker en träffar på på jobbet :) jag har haft ont i ett öra, ont i halsen, trött i ryggen och bara allmänt däven i flera dagar. Vill inte och orkar inte göra allt jag skulle behöva göra, eller behöver man göra allt det där??? Kanske det bara är jag som tycker att jag behöver fixa och dona så mycket :) så jag tar nog och är helt ledig de här två dagarna... sen ska jag jobba fredag och lördag och tidigt på söndag morgonen åker vi till Strömsholm och ska trängas i ett ridhus på SSRKs utställning :) hoppas det är skapligt väder att åka i. Vi åker hela familjen så det kommer bli trångt i bilen, två vuxna, tre barn och fem hundar!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och läsa en deckare tills tvättmaskinen och diskmaskinen blir klara.

Ha det gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Du må tro att de småliven är underbara vi skall fota dem och skicka bilder, det skall bli kul att träffa Er på söndag kram Birgitta