08 april 2011

Ska jobba natt :)

Från och med tisdagkväll ska jag jobba natt sista tiden på slomarp. Det ska bli trevigt. Och för att bli av med all plustiden så kommer jag vara ledig i morgon på mitt förmiddagspass och ledig natten mellan mån-tisd :)
Idag har jag vilat mycket...två gånger har jag nog somnat till lite :) en gång på altanen i solen och en gång i soffan. Fast innan det har jag hunnit med tvätt 4 maskiner, städning av övervåning, rensning av gräsmattan så lite har jag allt hunnit med i dag oxå ☺ även om jag känner att jag inte gjort hälften av vad jag borde ha gjort.
Idag kommer Lars hem från sin kurs i Norrköping hoppas den har varit givande så han känner att det var värt att åka bort. Ikväll ska jag hämta sonen i Skänninge så jag tänkte faktiskt trots att det börjar vara sola väder ute på altanen så tänkte jag sola på jobbet innan jag åker hem :)Skönt och så får J vara lite längre på fritidsgården.

Men nu ska jag äta lite så jag står mig ettag på jobbet och hoppas att Lars och Mirjami har gjort hemlagade hamburgare till kvällsmat tills vi kommer hem ikväll.

Kram i blåsten!

Inga kommentarer: