26 april 2011

Gött väder

Det har varit helt underbart väder hela påsken här i Östergötland. Jag har nu avslutat min tjänst på Slomarp med att jobba de sista tre nätterna i påsk. Nu ska jag hinna med en massa innan jag börjar på länsstyrelsen på torsdag :) Alla hundarna ska återigen få sig en omgång med klippmaskinen, det ska städas, motioneras osv. Hoppas att vädergudarna är med mig även i morgon så jag hinner ligga och sola lite med.

Idag var jag med en kompis och skrittade ut i skogen. Skönt! Det är ett bra tag sen jag satt på hästryggen men det är alltid lika trevligt. Måste försöka få till en rutin och boka in tid för det varje vecka. Det är inte så lätt att få loss tid till ytterligare aktiviteter...barnens tar upp minst fyra dagar i anspråk...men vi ska nog lyckas trolla lite :)Vore så himla skönt att återuppta ridningen och att "hänga i stallet" hahaa. Dessutom får man lite motion av att cykla dit :)

Nä nu ska jag ut i solen strax bara skölja ur hårfärgningen innan.

Ha de gott och tack Fam för ridturen idag!

Inga kommentarer: