11 januari 2010

Nytt år nya utmaningar

Nu har det hunnit gå en bit in på det nya året. Livet går sin gilla gång. Hittills har vintern varit helt underbar med massor av snö och kyla här i Östergötland. Bäst att passa på att njuta man vet aldrig när det blir vinter igen :)
Enda nackdelen är när bilar och vatten fryser...

Nu är det bara drygt tre veckor kvar av Zeldas dräktighet. Magen den växer så det knakar. Jag tror att hon börjar känna av rörelser nu för allt som oftast så ser hon sig om magen :) Hon kan inte längre rulla ihop sig till en liten boll utan det blir mer en halvcirkel :D
Hon sover oxå väldigt mycket. Igår så sov hon med mig hela dagen, var nog knappt ute å kissade ens utan låg jämte i sängen tills jag klev upp 15.30....

Närmaste som kommer ske i utställningsväg är utställningen i Strömsholm den 24/1 dit Boston, Alisma och Mona är anmälda sen blir det Mjölby 13/2 sen blir det kanske Lilla Stockholm, Larv och Norrköping. Vi får se lite hur jag jobbar framöver. Vet ju schemat bara tom 20/2 men hoppas på att det blir fortsatt natt ända till våren.

Nä nu måste jag ut å hämta in lite mer ved så värmen bibehålls i huset :)

En värmande kram i vinterkylan

Inga kommentarer: