22 oktober 2009

oj vad fort ett år har gått...

den 13 oktober för ett år sen slutade jag röka....och har fortfarande lyckats att stå emot :) nu börjar det vara så eller har varit ett bra tag faktiskt att jag inte ens tänker på det ;) visst blir jag sugen ibland men inte värre än att det går över på nån minut. Visst har jag tänkt tanken att jag ska börja igen för att få ner alla kilon jag gick upp men NEJ jag vill inte. Får väl försöka med nåt annat. Har ju provat GI och löpträning och det vet man ju hur det gick... :( Det var s-k-i-t att jag skadade/överansträngde höften i våras när jag hade kommit igång så himla bra med att springa...nu känner jag ju av om jag anstränger för mycket med promenader i fält. Inte så att jag har jätte ont men det känns... :( måste försöka komma igång att träna på gym eller simma eller nåt.

På tisdag ska vi skriva teoriprovet för B-tränar licensen :O ?? Hästtänket har jag ju så det går nog bra...ev att jag kanske missar på nån detalj om vad travutrustningen heter isf. Det ska bli skönt när en sak blir färdig. Sen är det allt pluggande till jägarexamen...det tar lite tid. MASSOR att läsa! 6 eller 7 böcker!! Men intressant. Ska bli kul att börja skjuta så småning om :D

Och så till sist...Tänk om Zelda kunde ta och börja löpa nångång ??? Jag hoppas hon inte tänkt att hoppa den här löpningen, det har ju inte hänt nångång innan. Det vore ju skönt om det kunde komma igång så det finns en chans att det blir puppisar iaf :)utan löp inga pupps :)

Var rädda om er och varann
kramizar

Inga kommentarer: