15 oktober 2009

oj oj oj ....

...vad har jag gett mig in på :) Idag har jag varit på travbanan och kört häst. Kommer ha träningsvärk i kroppen i morgon ;) Han var väldigt stark Långben... han tyckte nog att det gick för långsamt så han låg på rejält hela tiden. Vågade inte riktigt släppa på då det kändes som om han glömt bromsen hemma ;)
Tack så jätte mycket Anna för att jag fick köra honom oxå. Du är en pärla! Kram till Dig.

Idag var det dessutom första gången på jägarexamenskursen i Linköping. Så dagen har varit fulltecknad sen 4.45 i morse. Hela dagen i fält i det strålande vackra vädret sen jägarexamenskurs och sist travtränarutbildningen. Nu sitter jag här en kort stund sen blir det massagedynan en stund efter duschen.

Imorgon kommer det vara fullt hus här. Vi ska ha ljusparty sen lite vinkväll. Vi blir nog ca 7 pers ska bli trevligt.

På lördag ska vi försöka komma ut en sväng och rida och så ska jag trimma alla mina hundar under lördagen och söndagen.

På söndag ska Hanna ha sitt kalas med en kompis som oxå fyllt år. Vi ska tillbringa tre timmar på lundbybadet i Mjölby :O

Så nu håller vi tummarna att jag ska klara mig från förkylningen som Hanna, Mirjami och Jonathan haft. Jonathan har varit sjuk sen i söndags och har haft sin första feberfria dagen idag.

Nej nu ska jag hoppe i duschen...
Ha de gott var rädda om varann och kör försiktigt i halkan

Kramizar

Inga kommentarer: