14 september 2009

Uppdateringar

hmmm nu har det verkligen gått länge sen jag uppdaterade och det kommer dröja ännu ettag tills jag hinner uppdatera på allvar. Helgen som var var jag på travtränarkurs i Gusum. Kanon bra kurs med bra innehåll och mycket trevlig anläggning, Stall Vikarebo. Undertiden jag var på kurs så visade Lars Alisma på en inofficiell utställning. Det börjar arta sig med lilla stumpan. Hon kan låta sig undersökas och klämmas på av domaren...det har ju nästan tagit ett år från det att hon blev skrämd på en utställning av domaren. Skönt att det nästan har släppt men bara nästan...ho viftar fortfarande inte på svansen i ringen men kan numera bära den i rätt höjd iaf :)
Kritiken var kanon bra och hon lyckades bli 2:a bästa springer tik. Vem som vann vet jag inte men grattis till vinnaren! Kritiken kommer ut på hemsidan så småning om.
Nu måste jag ta det lite lugnt för jag känner att det börjar vara alldeles för mycket stress...:( inge bra alls.
Skriver mer en annan dag när Springer Cup är överstökat och det kan börja lugna ner sig...hoppas jag...

Var rädda om varann!

Inga kommentarer: