12 augusti 2009

Lite natur bilder

 

 

 



Här kommer några bilder i från Grännas strand.

Idag har jag trimmat Alisma och syrran Mona som ska ställas på söndag i Nyköping. Boston fick sig en genomgång i går kväll. Det har även varit en lite rottis/schäfertös här i dag för lite kloklippning :)Hon var bara så söt men oj vad hon tyckte våra såg stora och läskiga ut :)
Jag är så himla trött idag och ont i hela kroppen efter Malins massage i går :) men det var varkligen välbehövligt. I morgon ska jag, Anna och Mirjami ut och rida en sväng på förmiddagen, det ska bli jätte skönt att komma ut en sväng igen. I morgonkväll är det oxå avslutning på klickerkursen....de sista två veckorna har jag inte haft nån vidare träningsmotivation eller tid. Har ju sovit ganska dåligt och jobbat ganska mycket då det varit en helg vecka på jobbet så jag har helt enkelt inte orkat. :( Lite synd med tanke på att Wilda är så himla lättlärd :) men vi ska ta nya tag igen. Natt mellan torsdag och fredag är min sista natt på Slomarp på ettag. Börjar ju på länsstyrelsen på måndag :D ska bli jätte kul att komma tillbaka. Men nu börjar jag bli lite nervös :O

Ha dé å var rädda om varandra
Kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer: