11 maj 2009

Larv

I helgen har vi varit i Larv och ställt ut hundarna. Vi hade med oss Boston, Alisma och Mona. Alisma åkte på vattensvans strax innan vi skulle åka så vi tog på henne ytterligare ett täcke och hoppades att hon skulle bli bra innan utställningen. Sån tur hade vi inte. Jag strök henne strax innan start. Mona fick en etta och placerade sig som nummer två i juniorklassen. Boston kom 3 a i öppenklassen. Jag tror att vi får vara glada att de fick ettor för domarna dömde ut många tvåor i helgen.
Min höft har inte blivit alls bättre igår hade jag så himla ont igen. Om det inte blivit bättre i slutet på veckan måste jag ringa igen. Då får de röntga! Jag börjar snart bli knäpp om det ska fortsätta så här.
Ha de gott va rädda om varandra. Ta vara på livet man vet aldrig vad som väntar.

Inga kommentarer: