19 november 2009

Vilovecka :)

Den här veckan har varit en ofrivillig vilovecka. Började redan i fredags då Mirjami började få ont i halsen. På lördagen hade hon över 39 grader och så har det varit tills i tisdags. Då började febern ge med sig sakta men säkert. Idag har hon varit feberfri hela dagen men har fortfarande ont i halsen så det kanske blir en dag till hemma. Det har iof passat ganska bra för jag har oxå mått lite tjuvtjockt hela veckan. Varit trött, hängig och haft ont i halsen till och från.

Idag har jag nog haft ordentligt med feber...jag har bakat lussebullar och nu ska jag baka frukostbullar.... jag vet inte när jag senast stod vid assistenten och knådade :)Gott blir det iallafall :D. Det mesta av julpyntet har oxå kommit fram men är inte helt utställt än. Den här veckan har jag hunnit med en hel del som jag annars kanske inte alls hunnit med. Det jag inte har gjort är att plugga till jägarexamen. Har visst helt förträngt det den här veckan...

Igår såg jag att Zelda äntligen börjat löpa. Som vi har väntat...nu får vi bara vänta på rätt tillfälle att para sen är det ca 63 dygns väntan på resultatet :)Spännande!

Nä nu ska jag baka ut frukostbullarna sen ska jag bada Boston och Wilda. Zelda fick sig ett bad i går och Alisma ska få sitt bad i morgon. Hon och Mona ska ju ställas på Åtvidabergs inofficiella på lördag. Kul att åka i väg med Ulla och Mona. Hoppas bara vädret blir lite bättre än det varit hela veckan och iof de senaste veckorna.

Kram i höstdimman

Inga kommentarer: