21 juli 2009

Första dagen

...eller rättare sagt första natten efter semestern gick i seghetens tecken :) man har ju hunnit vänja sig vid att sova på nätterna på fyra veckor :D Ska jobba en natt till sen ledig två och sen jobbar jag tre nätter dvs hela helgen...ingen mjukstart här inte.

Har tränat Wilda lite med klicker idag...körde lite bakdelskontroll, kryp vilket gick jätte bra några gånger och backa vilket inte går lika bra...hon har inte hajat än att det är baklänges hon ska följa :)håll i tränade vi oxå det går bra om hon får gå omkring och bära men att bara sitta och hålla nåt i munnen verkar inte kul :( måste öva mer. Sen kom ett det lite störning i form av barn som tjatade om det en och det andra så vi la ner träningen för i dag...då jag blev ganska sur :( men men vi får öva vidare i morgon.

Förresten så har jag lite träningsvärk lite varstans i dag sen ridturen på drygt 1,5 timmar i går förmiddag :D ska bli skönt att komma ut i morgon oxå (hoppas jag) sen ska vi nog gå på bio och se Harry Potter och halvblodsprinsen i morgon kväll.

Nej nu ska jag träna Alisma en liten stund sen packa och förbereda för jobbet

Ajöss var rädda om varann

Inga kommentarer: