22 juni 2009

SEMESTER!

Jag tror inte jag har njutit så mycket av att gå på semester nåt år som jag gör just nu :) inte att det har varit jobbigt på jobbet eller nåt utan jag bara känner att det ska vara så skönt att bara vara. Den här första veckan är jag dessutom själv på dagarna då Lars jobbar och barnen är ute och seglar :) bara lite avundsjuk...
Har idag varit ute och cyklat 5km ska försöka komma ut minst 3 dagar i veckan och cykla för att få upp flåset och lite muskelstyrka efter den ofrivilliga långa vilan :)
På onsdag ska jag in till Motala med Alisma för blodprov rabies antikroppar och även göra höftledsröntgen. Bara att hålla tummarna...och på kvällen blir det jag som går på agilityträningen med Zelda när Mirjami inte är hemma...hoppas jag kan hålla mig i skinnet och inte springa allt för mycket :O så jag inte förstör höften igen nu när det är så bra...
På torsdag kommer en av valparna hit och hälsar på, Zafira. Det ska bli jätte kul att träffa familjen Hellberg och se hur Zafira har utvecklat sig. Ev kommer några till men det vet jag inte än.

Nu ska jag ut och njuta av solen, nyklippta gräset och nybryggt kaffe i solstolen :D

Ha det gott å var rädda om varandra

Inga kommentarer: