09 juni 2009

Klicker och Gränna

oj oj vad tiden springer i väg...snart är det skolavslutning för barnen bara en dag kvar sen är det kyrkan..jag som nyss tyckte det var jätte långt kvar till sommarlovet för dom och semester för mig :O nu är den snart här. Sommar vädret vill inte riktigt vara med oss. I morse klockan 05.00 var det kanon fint men nu är himlen alldeles mulen ...igen.

Igår hämtade Lars Mona så hon har fått vara här och busa, busa och åter busa med Alisma. Idag har jag trimmat Mona, Alisma och Boston inför utställningen på söndag i Gränna. Fast det är bara Mona och Boston som ska ställas och Alisma får vara med och mingla och få lite trevlig samvaro. Ulla och Lasse har lovat att ha Zelda och Wilda hela helgen. Tack! och som vädret ser ut att bli i helgen så är det skönt att slippa ha ev 5 blöta hundar i husvagnen :O nu blir det bara 3 om det blir sånt ruskväder som lovas... :( Vill ju ha kanon väder med mycket sol så vi kan bada...

Förra veckan började jag klicker kurs med Wilda :)) hu vad det går undan vad fort hon fattade galoppen :O hon tycker det är kanon skoj. Zelda gillar ju det oxå så nu ska Wilda, Alisma och Boston få prova på.

Nej nu ska jag inte sitta här...måste städa lite och plocka lite i husvagnen inför helgen. Jag jobbar ju onsdag och torsdag natt så enda chansen är i dag för på fredag förmiddag åker vi.

So long

Inga kommentarer: