09 juli 2011

Fått lite gjort

Idag när jag vaknade 7,15 tänkte jag först ligga kvar i sängen men såg att solen sken :) Härligt! Fixade hundarna, frukost och en god kopp kaffe på altanen med corren. Sen åkte jag till A för att hjälpa till att flytta åringarna. Idag gick de riktigt bra i grimskaft :) Sen blev det förmiddagskaffe och bulle där. Åkte hem för att slappa i solen...trodde jag att jag skulle kunna göra det...jag har rensat 3/4 av den blivande hundgården på ogräs, brännässlor mm. så nu är ryggen helt kaputt och armarna helt uppbrända på nässlorna :( resten ska jag ta och vattna med ogräs ättika och rycka upp en annan dag :). Om ett par veckor ska vi ta hem grus och börja bygga :)Ska bli så himla skönt när allt blir klart.
Nu ska jag ta meíg en dusch och lägga mig en liten stund i solstolen sen är det dax att börja förbereda för kvällens grillning, kött och lax står på menyn.

Adios amigos!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hejsan!

Vad kul att du vaknat till liv igen på hemsidan:-) Har varit in och kikat lite då och då för att se vad ni har för er.

Ha en riktigt skön semester nu!

Hälsningar Ann-Sofie m. grabbar från Ockelbo.

Pia sa...

Jo jag har länge försökt att få tiden att räcka till men den vill inte riktigt som jag...ska försöka skärpa mig :)
Ha en härlig sommar!