12 juni 2010

Var är sommaren???

Idag har det blåst halv storm ute och natten som var var det riktigt ruskväder med rejäla regnskurar och blåst.
Förmiddagen idag var i ochförsig ganska solig när vi var till jaktskyttebanan och övningssköt med både hagel och studsare. Lerduvorna fick emellanåt lite eget liv och stack både uppåt och neråt men oxå i sidled av vinden. Men kul hade vi :)
Tyvärr har jag sen en tid så himla ont i ryggen och nacken men det kände jag iofs inte av just när jag sköt men mellan i viloperioderna var det ajaj... ska ta mig i kragen och boka i kiropraktorbesök så fort som möjligt...har bara sagt det i ca 1 år utan att komma till skott men nu är det så ont så jag måste. Fick två nummer till Motala till kiropraktorer som rekomenderades av andra så de får jag prova.
Förra helgen när vi sköt gick det ju inge vidare. Idag kändes allt helt ok igen när vi sköt på skeetbanan. Det är bara att öva och öva så ska det nog gå även på trappen till slut :)
Nej nu måste jag gå och kolla till grillen så inte fläskkotletterna och kycklingen bränns vid.

Ha en bra lördagkväll!
So long

Inga kommentarer: