10 december 2008

Förkyld

Natten till lördag och söndag drömde jag att jag var jätte täppt och förkyld resp. ont i halsen. Inget av det stämde när jag vaknade men söndag kväll började jag känna mig trött och hängig och på måndag morgon var jag jätte förkyld :o Nu är det nog på bättringsvägen men jag är rejält täppt fortfarande.

Nu när det inte längre är några fältdagar på jobbet går veckorna inte längre lika fort men nu när jag fått lite nya arbetsuppgifter så är jag tröttare än vanligt när jag kommer hem. Nu har jag inte lång tid kvar på jobbet för den här gången. Förhoppningsvis kan jag komma tillbaka till våren när nya kontrollsäsongen drar igång.

Nej nu ska jag gå upp till tjejerna som tittar på tv och sätta mig och bara vara en liten stund.

Ha de tills nästa gång

Inga kommentarer: